alyavetuna Kimya valla neye inanarak 3 yıl sonra aa o yanlışmış diyorlar. He o şirke yıkardık her şeyi şimdi uzmanlar sirke ile yeşillik yıkanmaz asidik yapı oluşturur karbonatla yıkanmalı diyo blmiyorum tabi hala sirke.ile yikıyorum en temiz ve guvebilir o gibi 🤣
Kimya Haribo42 ben pek ot tüketmiyorum ağacta yetisen meyve tuketiyorum ne olur ne olmaz diye . Insallah birsey olmaz deneyeyim bakalım 😊
Kimya alyavetuna Aynen öyle pazardan alırken de sordum sera mı diye.yok bağ bahçe diye cevapladı. Aklıma takıldı. Karbonatı bilmiyordum. Kombine yapayım o zaman 😉