35 haftalık gebeyim, bir kaç hafta önce hemoroid yüzünden epey sıkıntı çektim. Doktora göründüm krem verdi, kullandım ve bu aralar pek bir sıkıntım kalamadı.Bugün doktor kontrolüm vardı, doktorum normal doğum yaparsam hemoroid yüzünden çok sıkıntı çekebileceğimi, ıkınma esnasında beni çok zorlayacağını söyleyerek epey gözümü korkuttu. Açıkcası sezaryen olmak istemiyorum. Bu sorunu olup doğum yapan var mı? Doktorumun sezaryen istemesinin nedenini onun kolayına gittiği için istediğini düşünüyorum. Fizyolojik olarak gerekiyorsa elbette sezaryen de olurum ama doğal yolu varken neden tercih edeyim.Yardımcı olabilir misiniz?