zcnmerve Hayrsbrs evet ben de o haftalarda yaşadım bel ağrısı ve karın ağrısı da. Doktoruma sordum eğer kanaman yoksa normal demişti.Zaten çok da uzun sürmedi. Geçer inşallah🙏
Hayrsbrs zcnmerve korkuyorum Kanama olacak diye sanki adet ağrısı gibi sürekli olmuyor ara ara oluyor özellikle ayak üstünde kalınca. Batma hissi ve krapm hissi beni korkutuyor ama içimi rahatlattınız
zcnmerve Nese benimkisi de aynı adet sancısı gibiydi. İnşallah başka sorun olmaz ve benimkisi gibi yerleşme ağrılarıdır. Dikkat edin😌