Nisansimge merhabalar, gezinirken yorumunuzu okudum da ben de 25 haftalığım şu an en başından beri bebeğim varla yok arası sadece pıt pıt o da günde bir kaç defa. Kas rahatsızlığı derken doktorunuz mu böyle bi şey söyledi inşallah sağlıkla almışsınızdır kucağınıza . Bir de hareketleri arttı mı daha sonra sizin hangi haftalarda artıyor acaba, böyle bekleye bekleye kahrediyorum hep kendimi :(