Sengulkrgz Lale00 hangi ara bitti bende anlamadim daha dun gibiydi ogrendigim zaman🤗rabbim tum gebelerin bebeklerini saglikla kucaklarina almayi nasip.etsin allah isteyen herkese de nasip etsin insallah🙏
2cocukannesiiii A_S_K tabikide söylerim 😊 ne bileyim o kadar para veriyoruz sadece doğum için olması biraz fazla benim arkadaşım 1750ye yaptı 4 fotoğraf, bebeğin tüm tahlilleri ve hediye olarakta çanta vermişler
A_S_K 2cocukannesiiii Gebze yüzyıldamı yapmış? Duymadım vallahi. Ama doşduktan sonra ki 28 gün mü ne bebeğin muayenesi, yoğun bakımı falan ücretsiz. Gittiğinde randevu girişi yaptığın yerde sol tarafta duvarda tablo asılı oku orda haklar yazıyor kenara köşeye koymuşlar birde 🤦🏼♀️😁
2cocukannesiiii A_S_K yok arkadaşım yalovada yaptı ama bizim neyimiz eksik 😀 ben direk orda sekreterden öğrenmiştim ama merak ediyorum ya
2cocukannesiiii Cemrelii doğum konusunda bilginiz varsa bizi aydınlatır mısınız, paket mi yoksa sadexe doğum mu
2cocukannesiiii A_S_K bugün gittim hastaneye sırf öğrenmek için Normal doğum 2250 Paketmiş kapı süsü 5 fotoğraf ve kuvet eteği bebeğe yapılan tahliller konusunda bir şey söylemediler Epidural için ek ücret alınıyormuş Sezeryan 2750miş😊