Meryem2200 Kizlar 33+1 haftaligim adet agrisi gibi agrim var bide mide bulantim var normalmi en son doktora gittigimde bebek assagiya cok baski yapiyo bazen erken dogum olabiliyo demisti suan sabahtan beri sancim var 😞
Tubabulat2018 Meryem2200 bence hic bekleme bi hastaneye git canım neolur neolma bide oyle is filan yapma dinlen bol bol asagiya baskı yapıyorsa açılman olabilir.
Tugcehar87 Meryem2200 olsun haftanız küçük daha sancı çıkarsa eğer durdurmak için uğraşırlar allah korusun bence gidin sizinle aynı hafta da bende sertleşme ve hareketsizlik şikayetim vardı sancı çıkmadı ama dikkat et dediler sancı başlatsa gel demişti doktor bence gidin
Meryem2200 Tubabulat2018 dinleniyorum canim afedersin klozete oturdugumda bile agri yapiyo sanki ikinsam cikcak gibi
meryemm_demir Yaaa benımde kasıklarımda çok ağrım var yürüyemiyorum resmen 33 haftalığım bende bide 2-3 gündür pembe akıntım var telaşlanmakta istemiyorum 3 gün önce muayenem vardı herşey normaldi...😕
meryemm_demir Meryem2200 Bu yeni nesil bebeler 40 hafta durmuyor içeride valla ya sıkılıyolar heralde
meryemm_demir Meryem2200 Hayırlısıyla zamanında gelsinler yaaa korkuyorum vallaha gitmeye gitmiyorum bu yüzden 😕
Tubabulat2018 Meryem2200 hiim bence hic bekleme canım benim bebegimde asagıdaymıs doktor cok ayakta kalmıssin yorulmussun dedi bende bi sorun olurmu dedim erken dogum olur dedi dinlen bol bol demisti ama benim sancım yok suanda da yok ama senin varmıs bak bence hic ihmal etme nstye baglarlar sancına bakarlar acılmana bakarlar ber ihtimale karsı ciger gelistirici yaparlar.