Arkadaşlar bugün ayrıntılı günüydü. Gitmeden 3-4 tane şeker 1 tane çikolata yedim doktorun kapısının önünde beklerken hareketlendi ama biraz fazla bekledik yoğunluktan muayenede hiç oynamadı. Doktor da yapamadı sadece genel olarak iyi pazartesi tekrar gel dedi. Başka neler yapabilirim hareketlendirmek için