Berna3434 Ben yaptırmadım devlet burada yapmıyor yapan yer yok. Bir tane var çok uzak 2 otobüsle ancarandevu desen yk özeller inanılmaz pahalı. Doktorum kendi baktı her yerini ölçtü gördümde sağlıklıolduğunu söyledi. Bize bıraktı kararı. Bende yaptırmaktan vazgeçtim. Burada bir kadın yazmıştı. Bebeğinin yemek borusu gelişmemiş birleşmemiş. Detaylıda görülmüyormuş da zaten bende o parayı bebeğime harcayacağım:)