nilaylaylaylay 17 haftalığım kızlar. Dakka başı tuvaletteyim. Bi yudum bir şey içsem koşa koşa zor yetişiyorum. Ve o sıkışık giden ben çok afedersiniz 1-2 damla yapıp kalkıyorum. Bu muydu bu kadar tuvalete koşturan çatlayacak gibi hissettirecen diyorum 🙄😱
Aykis nilaylaylaylay bende 24 haftalığım aynı sorun bendede var bir bardak su içsem kendimi tuvalette buluyorum 😳
yigitalptb nilaylaylaylay 33. Hafta. Aynen devam 😊 dışarda gezerken vaktimizin yarısı wc arayarak geçiyor
Sezen2006 Bende 20. Haftadayım aynı durumdayım gezmeye çıktığımız zaman eşimle deli gibi wc arıyoruz bazen bulamıyoruz napıcağımı şaşırıyorum gezme kelimesi bende tam bi kabusa dönüştü 😂
Berna3434 Bnde de var bu sorun ama çok şükür herkes de varsa bir sorun olma durumundan çıkıyor bn için 😆