Aysegul_42 Arkadaşlar nst değil de doktor kalp atışlarına 141 dedi normal mi ? Ben sordum bir terslik mi var diye hayır herşey güzel dedi ama sizlerin ki nasıl ?
Aysegul_42 Veranur teşekkür ederim canım içim rahatladı🙏🏻🤗 zaten baya ayrıntılı bakıyor doktorum bişey olmadığını söyledi 😌