Hacerdogan bende ilk gebeliğimin son aylarında kendi kendime okuduğum şeylerden bende bir ölçeyim dedim evde yüksek doktorda az çıkıyor sonra takip ettik ki ara ara düşüp çıkıyor doktorumda son ana kadar normal istesede bizi riske atamazdı tansiyon şakaya gelcek olay değil bizde sezeryan ile doğum gerçekleşti