37+3 haftalik hamileyim normalde her hafta nst ye baglanmak icin gidiyordum hastaneye ama en son gidişimde doktor bayramdan sonraya kadar gelme dedi ben ozamana kadar kontrol edilmeyecegim icin biraz tedirginim acikcasi ve bu ikigundur sancilarim oluyor adet sancisi gbi sirtim ayaklarim ve kasiklarim bu ne anlama geliyor🙈😕