Zeyy_nepp Kızlar 24 haftalık hamileyim yarım saattir karnımın sağ tarafında şiddetli bir sancı var belimde çok kötü geçer dedim uzandım hala geçmedi korkuyorum yaşayan oldu mu lütfen yazın doktoru aramalı mıyım daha önce yaşamadım hiç böyle
Zeyy_nepp Mryu gittim canım sancıya baktılar çıkmadı ebe baktı bebekte de herhangi bir sıkıntı yok dedi çok şükür yediğin dokunmuş olabilir dedi
Mryu Zeyy_nepp coook sukurrrr ❤️ En azindan gorunmus oldun kafanda soru isareti kalmadi. Ama yinede agrilarini kontrol et eger yine varsa yine git yine baksinlar