Salmanc aynen valla ben sezeryan olalı bugün 7 gün dikiş yerlerinde özellikle yürürken ayağa kalktığımda çok ağrım oluyor kasıklarım desen aynı çıkacakmış gibi yerinden millete bakıyorum ikinci gün ben iyileştim çok iyiyim diyor bende var tuhaflık demekki 🤷♀️