Ben hamililiğimin başından beri yaşıyorum kabızlık problemini kayısı kavun hepsini denedim ama pek bir faydası olmadı bol su içiyorum filan ama yok doktorumda bitkisel kabızlık şurubu verdi o iyi geliyor çok şükür onun dışında çok zorlanıyorum bende 😞