Tutkukaral Merhaba arkadaslar, bu forumda cok bebek bekleyen var bende onlardan biriydim kisa zaman oncesine kadar. Sizlere yardimci olmak icin bu postu aciyorum. Acaba bu ay hamilemiyim diye surekli idrar testi yapiyorz cogu kez yanlis pozitif gordugumde oldu bosa umutlandim, yanlis negatifte. Buda yanlis negatif ornegi bakin normalde test cizgim ne kadar koyu olmasina ragmen ayni idrarla yapilan diger testte negatif cikti. Aradaki farka bakarmisiniz. Buyuk ihtimal test bozuk ama bu hamile olan birine denk gelse hamile olmadigini dusunurdu. Bu yuzden hayal kirikligi yasamamak icin ya 3 4 test alin ya da kan testi yaptirin en iyisi😊 biraz uzun oldu ama kusura bakmayin... rabbim herkesee saglikli bebisler versin insallah🙏🏻 [url=https://hizliresim.com/6DYpNP][img]https://i.hizliresim.com/6DYpNP.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/Lvd8vo][img]https://i.hizliresim.com/Lvd8vo.jpg[/img][/url]
Pnrbtr Tutkukaral negatif olanda ana çizgi bile soluk çıkmış. Bozuk belli ki. Hamilesin sanırım. Ne mutlu sana. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻
Rrraaaiiinnn Tutkukaral merhaba aldigim eczanedeki test pozitif cikmiati esimle ben ucuz test sorun varsir diye dusunup 2 tane daha aldik o yapti birini negatif cikti ben tekrar yapinca aynı sonuc cikinca anladik ki test ucuz pahali fark etmezmis dogruyu gosteryo. Markasini unuttum ama sizde esinizde testi test edin :) naçizane fikrim
Tugce1803 Tutkukaral bende bu markayı aldım bu ay delilik yapıp adetime 9 varken test yaptım😂kocaman tek çizgi haliyle adetime 3 gün kala tekrar test yapıcam inşallah olmuştur bu ay😍
Tutkukaral Pnrbtr aynen test bozuk canim ama bi hevesle test yapan birine gelse anlamazdi belkide bosuna hayal kirikligi iste. Evet cok sukur hamileyim darisi isteyen herkese insallah🙏🏻
Tutkukaral Tugce1803 yaa 9 gun kala cok erkenmis ama🙊🙈 hani bi 3 4 gun olsa neysede insan sabredemiyo dmi
[silindi] Kızlar bende de pozitif çıkmıştı test ama doktora gidip kan testi yaptırınca hamile olmadığımı öğrenmiştim. İdrar testiyle falan uğraşmayın direkt gidin sağlık ocağına kan testi yaptırın. Kan testi en garanti yol ☺
Tutkukaral [silindi] demekki bu markada bi problem var gerci benimde bazen yanlis pozitif ciktigi olmustu idrar testi cok sıkıntılı ya bide yuzde 99 dogruluk var diyolar o yuzde 1 hepimizi bulmus🤣
gulcanumut İlk 10 saniyede çift çizgi çıkarsa hamilesiniz ben hep test yapardm adetim geçince hep negatif görürdüm bir gün çift çıktı doktora koştum 4 haftalık hamileydm 6 yıldan sonra Allah isteyen herkese nasip etsin çok uzun bir yol kat ettim.
Tutkukaral gulcanumut ne guzel hic yanlis pozitif yara yanlis nrfatif gormemissin sanslisin rabbik evladini saglikla kucagina almani nasip etsn🙏🏻
Tugce1803 Tutkukaral vallahi deli cesareti yürek yemişim resmen😂😂öylesine yaptım belki adet bitimi tutmuştur diye ama öyle olmamış zaten 8 gün kaldı 3 gün kala yapıcam inşallah vardır😍
[silindi] Tutkukaral ben en pahalı olanı almıştım canım garanti olsun diye mor renkti kutusu markasını hatırlamıyorum ama dedigim gibi idrar testiyle uğraşmayın hemen sağlık ocağına gidin kan testi yaptırın kesin sonuç
Tutkukaral Tugce1803 hadi bakalim canim insallah vardir ilk zamanlar bende yapiyodm oyle test hatta ilk denememde iliskiden 1 gun snra yapmistm🙈🙈🤣
Tutkukaral [silindi] aynen oyle hem bosa stres yasanmamis oluyo hemde daha erken ogrenme sansin oluyo
TunarinAnnesi Tutkukaral kızlar dün yumurtlama günüm dü tırnağim olan bu gün https://imgyukle.com/i/kNZKMp https://imgyukle.com/i/kNZ2Jy çatlamişmi sizce?