Eylulzeynep1 kuzum ben 10 haftalık hamileyim. Oruç tutuyorum doktorum tutmamda herhangi bir sakınca olmadığını söyledi çok şükür kontrollerimizde de hiç bi sıkıntı yaşamadık. Kahvaltı yapmamanın bebeğe zarar vereceğini zannetmiyorum öyle olsa doktorum oruç tutmama izin vermezdi kaç saat aç duruyorum sonuçta. Sen yine de yemeye çalış ama meyve, yoğurt, süt bunlardan birini bile tüketsen yeter 😊 Çilekli, Muzlu süt falan yapabilirsin kendine öyle daha rahat içiliyor