Merhaba kızlar yeniyim, düşüncelerinizi bilgilerinizi paylasirmisiniz benimle. 15nisanda kurtaj oldum kalbi durduğu için bebegimin, 10 gün sonra eşimle birliktelik oldu yumurtlama gününde oldu 48gundur hasta olmadım çarşamba günü kan verdim beta 6,00 çıktı doktor hamilelik gözüküyor dedi ama öncekinden de değer düşmemiş olabilir dedi varsa da çok küçük dedi muayene olmadım acil de verdim kan bayramdan sonra gidicem polikinlige sizce hamile olabikirmiyim? Sadece akıntı ve sık tuvalete çıkma var birde iştah..