Semacikk canım ben de 7. Haftada aynı şeyi yaşadım bebek görünmedi. Doktorum bir hafta daha bekleyelim her ihtimale karşı dedi. 3-4 gün sonra kanamam başladı ve iki gün sonrasında kendim düşük yaptım.
Sana tavsiyem boş gebelikse bile Bi hafta daha bekle. Kürtajdansa kendin düşük yapman daha iyi. İnşallah hayırlısı olur.