Rabia411 Kızlar oksapar ve coraspin kullanıyorum sabah 10.30 da içtiğim coraspini unuttum 16.00 da içtim bişey olur mu ki yaa çok korkuyorum
[silindi] Rabia411 korkma canım ya ilk defa olduysa bisey olmaz içini daraltma bnde kullanıyorum gunde 1 tane coraspirin 100mg
Rabia411 [silindi] akşam 10.30 da iğne sabah 10.30 da coraspin kullanıyorum bugün coraspini nasıl unuttum yaaa 😔
Rabia411 Canoglumbenm İnşallah yaa öyle korktum ki nette de hiç bişey yazmıyo doktora mj attım dönüş yapmadı henüz