Doktor ilaç içemediğim için Ferrum kan iğnesi verdi ama o iğneleri vurdurmayı kolay mı sanıyorsun dedi bi eczacı da çok ağır iğneler dedi iğne vurulmaya gidicem çok kötü hissediyorum aranızda bu iğneden olan var mı çok mu zorluyor yada ağır yan etkisi mi var arkadaşlar?