Yani devlete gidiyorum cinsiyetini söylemiyolar arkadasım 13 haftalıkken özelde öğrendi ben suan 16 haftalıgım dun doktorum çok küçük belli ollmaz diyorr kafam karıştıı hiçmii ihtimal yok yani tahmin vermeden cinsiyet bellimi diorum yok diyip kestirip atıyor ben anlamıyorum... birde ankarada önerebileceğiniz özel hastane varmı çok uçuk olmayan ...