Seda4686 Yumurtlamadan 10 gün sonra gebelik kanda belli olurmuş,doğru mudur arkadaşlar? 9 Haziran adet tarihim ve umarım hamile 🤰 yimdir 🙏🙏😔😔
Seda4686 Tugce1803 anladım canım, yaklaşık olarak aynı zamanlar olmuş oluyor, Çarşamba günü kan verirsem çıkar o zaman olumlu yada olumsuz 🙏🙏
Seda4686 Tugce1803 yaaaa aynı günü bekliyoruz🤓🤓 peki siz kan verecek misiniz ? Adeti mi bekleyeceksiniz
Seda4686 Tugce1803 yani Perşembe günü test 🤓🤓 ben de Çarşamba günü kandan baktıracağım, o zaman haberleşelim , umarım hamileyizdir 🤰🤰😔😔
Seda4686 Tugce1803 inşallah 🙏🙏 isteyen herkese nasip etsin, test yaptığınız zaman beni de etiketleyin olur mu
TunarinAnnesi Tugce1803 Canım iyi akşamlar dün yumurtlama günümdü şimdi lh test böyle tırnağim olan şimdi yaptiğim çatlamişmi https://imgyukle.com/i/kNZKMp https://imgyukle.com/i/kNZ2Jy