Elvinelvin Merhaba kizla ben yaklasik 5 haftalik hamileyim biraz yuruyunce karnimda kasigimda agri olusuyor bu normla mi sizde ağrilar oluyor mu yardimci olursaniz sevinirim
Lale00 Elvinelvin kasik agrilari normal benimde ayni sekilde devam ediyo gebelik belirtisi oldugu icin normal karsilamak gerek
Aturkk Bende 7 haftadayım benımde yürürken yatakta saga sola dönerken kasık agrım oluyor rahim büyüdüğü için normal diyorlar cnm
Elvinelvin Aturkk insallah canim.. ben daha once iki dusuk yaptigim icin korkuyorum biraz agrim olunca
Lale00 Evet hatta ev isi yaptiktan sonra yada aniden yerimden kalkinca da agrim oluyo . Suan rahim icine yerlesmeye calistigi icin kasik agrisi olabilir
Aturkk Elvinelvin hiç korkma stres yapma sakın kötü düsünme kötü düsünürsen kötü olur hep pozitif ol pozitif düsün😊
Elvinelvin Aturkk tesekkur ederim canim imsaalah sizde saglikli bir sekilde bebeginizin kalp atisini duyarsiniz😊