Salam.türkcesini bilmediyime göre bele yazıram.bu gün doplere getdim.beyin medecikleri normaldı ama normalın yükseyidi dedi.meselen 10 olmalıdı 7-8di.bele qalada biler artada biler 2hwfteye tekrar müayine olacaq.artarsa kelledaxili tezyiq olar dedi.bele birşey yaşayan olub?kelledaxili tezyiq qorxulu birşeydi?