Benimde o hafta da hafif lekelenme olmuştu doktorum yat dinlen iş yapma yorma kendini demişti ve progestan diye bir ilaç vardı onu da verdi vajinadan kullanıyordum. Çok şükür geçti tehlikem. Sende yatıp dinlen hiç birşey yapma. Yorma kendini. Şu an 24+3 üm, çok şükür 🙏