Tugce_Hakki Arkadaşlar 10unda perde operasyonu geciricektim ama 3.kez hamile olduğumu ogledim ve tarusal kullandim korkuyorum malesef 2 gebelikte kötü sonuçlandı dünkü beta 1300 çıktı geç dollenme buyuk ihtimal en son adet 25 Mart
Canoglumbenm Tugce_Hakki düşüklerin perdeden dolayı mı oldu canım. Bende de perde vardı 2 düşük yaptım. Ameliyat oldum. Sonra yine hamile kaldım sorunsuz ilerliyor çok şükür. İnşallah bir sorun olmadan bebeğini alırsın kucağına
CeydaNur Tugce_Hakki bide kuzum piyasa da prulaton iğne kalktı biz en son tüm Türkiye de arayıp bulmuştuk elimde 3 tane var biz artık 36 haftalık olduk vurulmuyoruz Instagram'da filan ulaşabilirsen bana gönderebilirim
Tugce_Hakki Canoglumbenm belli değil kuzum ilk düşük kalp atişı oluşmadı 2ci de değer yükseldi kimyasal ya da dış gebelik dendi inş Rabbim mucizemi verdi almaz geri =(
Canoglumbenm Tugce_Hakki inşallah kuzum sen sıkma canını dua et bol bol 😊 dikkat et ağır iş filan yapma dinlen hep. Rabbim sağsaglim kavuştursun bebeğine inşallah
Ayguns Ablamda perde yoktu ama o da hamile olduğunu bilmeden kullanmıştı söktürücü. Çok şükür bişey olmamıştı canım. İnşallah sende de bişey olmaz 🤲
Tugce_Hakki Canoglumbenm inş canım teşekkür ederim duan için Allah razı olsun Rabbim bütün hamile anneleri bebeklerini sağ salim kucaklarina almayi nasip etsin insAllah