Hazelkrnz ama vuran ebe hangi elini kullanıyorsun diye sormadı mı sana canım??? Yani solaksan sağa vuruyorlar. Anlıya biliyorum seni canım. Benimkide çok ağrıdı. O kdr dikkat ettim vurulurken kendimi kasmadım. Kolumun üstüne hiç yatmadım ama aşırı ağrıdı yinede iğne kasları harekete geçirdiğinden o nedenle ağrı oluyormuş ztn bu da normalmış. Bazısıda hiç ağrımadı deyince şaşıyorum