benim doktorum kendisi vermişti birşey olursa ara sor yaz biz karşılıklı kayıtlıyız arada sohbet muhabbet için arar halimi hatrımı sorar - yazar bişey olduğunuda çok acil değilse çalışma saatleri olmasına dikkat ederek bende yazıyorum soruyorum 😊 iyi bir doktora denk gelmek gerçekten çok önemli