Elosunannesi Daha once hic boyle bir problemim yoktu hamile kaldiktan sonra tuvalete gitmek işkence haline geldi 10 haftalik suan benimle ayni sorunu yasiyanlar varmi gecicek mi bu donem ya 😥😥
Zehralismail Elosunannesi bende 11 hafta biticek 2 haftadır inanılmaz derece de aynı problemleri yaşıyorum. Süt içtiğimde aksıne daha çok gaz sancısı yaşıyorum. Activa yoğurt iyi geldi bana ya da kayısı hoşafı
anapanda12 Kullandığın ilaca tükettiğin besinlere göre değişir durum, ancak bi kaç çözümü var Gün kurusu kaynatıp tüketmek Ilık süt içmek Zeytinyağına bi kaç damla limon sıkıp içmek
Handeyldz01 Çekirdek çitleyip faydasını gördüm ben bide beyaz ekmek yerime tam buğday unlu tercih et derim yoğurt süt hergün tüketmelisin