Ayceyasaf Tüy dökücüyü benim doktorum önermedi, ben şuan Venus swirl kullanıyorum ve sık sık alıyorum. Bünyeden bünyeye değişir bence, jilet bana göre en temiz yöntem ve kolay ulaşılabilir. Evlenmeden önce ağda yaptırıyordum ama hem kararma hem de deride yumuşamaya/deformeye sebep oldu. Jiletle tık tık, max 20 dk uğraşırsın onunla ki alıştıktan sonra 10 dk bile sürmüyor. Hamilelikten sonra da epilasyon düşünüyorum. Ağda uğraşılacak dert değil, onda da tüyler 3 hafta olmadan çıkıyor bence.