Berkos 5.haftamda işyerimden acil kanamayla hastaneye koştuk ogün bugündür progestan haplar proluton iğnelerle geçiriyorum günlerimi 18.haftaya girdik çok şükür doktorum güzel büyüyo ilaçları kesebiliriz yavaş yavaş dedi şimdilik risk yok gibi ama ben korkuyorum işte bırakınca tekrar kanamam olurmu bişey olurmu acaba diye