Cerenylmzz Kızlar kasığımın sag tarağında top gibi bişey var elimi koyduğumda hissediyorum sizce bebek mi orda duran 😂😂 yoksa ben mi uyduruyorum 😂
Misskokulumm Cerenylmzz sanmıyorum canm bebeğin henüz çok küçük 21haftalik oldum hâlâ elleyince hangi tarafta olduğunu bilmiyorum 🤷
espalp Cerenylmzz rahim kasılıyor bi taraf sert olduğunda demişti doktorum. Ben bebeği hissettiğimi düşünmüştüm 16.haftada. Sadece rahim kasılmasıdır bebek olamaz demişti. Belki siz de rahim kasılması hissediyorsunuzdur 🤷♀️
Cnc53 Cerenylmzz hissedilmez anlattığın gibi diye biliyorum canım eline bayağı geliyomuş galiba ama bi doktoruna sor derim 🙏🏻❤️ Mucizeni sağlıkla kucağına alman dileğiyle 🙏🏻
Ozgull Cerenylmzz o haftada hala çok minik bebiş değildir o büyük ihtimalle 2 ,3 cm falandır zaten 😂😂
Cerenylmzz Cnc53 sanırım canım ben öyle sanıyorum dün doktordaydım çok şükür bi sorun görmedi doktor o yüzden içim rahat sizin fikirlerinizi de almak istedim 😊 isteyen herkese nasip olsun sag saglim kucağımıza almak nasip olur inşallah 🙏🏻
Cerenylmzz Misskokulumm öyle görmek istediğim için öyle görüyorum sanırım canım neyse mutlu oldum bi an 😂
Cnc53 Cerenylmzz sen yinede bi doktora görün canım eğer eline bayağı bi yuvarlak bişey geliyosa kıtle yağ bezesi fakan olur aldırırsın hemen ilerde bi engel taşımadan 🙏🏻❤️
Ozgull Cerenylmzz bizimkide 13 haftalık oldu bazen bir taraf daha yüksekte gibi hissediyorum ama heralde ben öyle görmek için yapıyorum diyorum kendi kendime 😁😁
PakizeMehmet 10 haftalık bebek daha çok küçük hissetmeniz mümkün degil rahminiz büyüyor veyahut gaz olabilir 👍🏻
Kubrabdrhmn0235 Cerenylmzz 10 haftada ağzım yerlerde kusmaktan kendimi zor hissediyordum onun için şimdi daha net 😂😂
Kubrabdrhmn0235 Misskokulumm vallaha elle hissetmedim acile gitmiştim doktor bastırdığında çok acımıştı dedi bebek sağ tarafta demek bastırınca anlaşılıyor 😂