Mnevvr53 ayni benim de o şekilde.. galiba normali bu.. benim nstde sanci çıkıyor, acilma da en son 33de bakildi 1 cmydi, doktora bu agrilari sancilari soyledigimde kanama ve suyun gelmesi dışında sanci ve agrilarin cok duzenli ve siddetli olmadıkça pek bir sey ifade etmez normal gebelikte yaşanan agrilardir demişti.. Artik dogurmami riskli olmadigindan cok takmiuolar mi yoksa biz mi cok takiyoruz gercekten bilemiyorum.. benim de ilk,tecrubem yok.. Ki tecrubesi olan diger gebelerin de kimisinin agrisi oluyor kimisinin olmuyor, her bunye bir degil her hamilelik farkli ne de olsa.. o yuzden akışına birakmak en iyisi sanırım 😓