Ilkheyecanim Kızlar 32. Haftaya girdim kasığımda dün geceden beri bi ağrı var bebeğimin hareketleri normal hiç bi skıntı yok bu dönemde kasık ağrısı çeken varmı? Yalancı doğum sancıları başlamış olabilrmi ?
anapanda12 Kesin bilgim yok, ama normal sanırım accık çok otursam benimkide ağrıyor şiddeti artmadıkça bebekte hareket ettikçe sıkıntı yok sanırım
Ilkheyecanim anapanda12 bebeğimn hareketlerinde hiç bi değişiklik yok sadece ağrım var inşallah normaldir canım
Melisssss1994 Bende 32 haftalığım bende de şu 4 gündür sol kasığıma ağrı giriyor. Çok uzun sürmüyor. Ara ara giriyor. Ama rahatsız ediyor bu durum beni de.
Ilkheyecanim Melisssss1994 benim ara ara değilde akşamdan beri bi ağrısı var ara ara girerse yalancı sancı diye biliyorum