Arkadaslar ben demin post actim iste kaynanam torununu alip bana geliyo diye vs simdi aklima geldi cocuk 4 gün önce bu el ayak hastaligi gecirdi heryerinde noktalar döküntüler cikti hatta pipisi bile kizarmisdi doktor kendilinden gecer demis. Ben ilk kez duydum böyle bi hastaligi hamilelere bulasir mi bu sıkıntı olur mu 4 gün önceydi kizariklar azalmis ama hala bulasici midir acaba bilen var mi