Tuba21 canım hiç panik yapma ben kasık Ağrısı vs çok yaşadım çok normal rahmin genişliyor kafana takma dayanılmayacak bir şey olmadıkça kendini strese sokma ben hep panik yaptım endişe ettim doktora girince normal diyordu rahatlayıp eve geliyordum 🙈 şu an 35 haftalığız geriye dönüp bakınca gülümsüyorum ☺️