Kızlar yeni hastaneden geldim rutin kontrolüm vardı.eve geldim annemle telefonla konuşurken bi baktım afedersiniz böyle bişey boşaldı çamaşırıma.baktom yatak az ıslanmış iç çamaşırım pijamam ıslanmış ama anlamdım acaba altıma mı işedim dedim anneme😑Bilemedim ilk kez karşılaştım bu durumla aynı şeyi yaşayan var mı