Aysnrplt Fasulyem22 o haftalarda idrara sıkıştığımda sabahları genelde yaşardım şimdi 30. Haftaya girdik tuvalete her girdiğimde o his oluyor bebek büyüdükçe arttı. Ama riskiniz falan varsa doktorunuza görünmekte fayda var
Fasulyem22 Aysnrplt yok allaha şükür her şey yolunda ama insan hamileyken hamile olmadan önce yaşamadığı hiçbir şeyi yaşamak isteniyor korkuyor 😏 ama teşekkür ederim içim rahatladı biraz peki siz bu haftalarda çamaşırda ıslaklık şikayeti yaşıyor muydunuz
Aysnrplt Fasulyem22 evet artık akıntım artmaya başlamıştı. 12. Haftaya kadar kuruluk yaşadım sonrasında da akıntı oluyor tabi havaların ısınmasıyla terleme de yaşıyorum bazen günde 2 defa çamaşır değişiyorum suyum mu geliyor demiştim önce suyum normal çıkıyor hep
Sabis Bende dün doktorum çok iltihaplanman var dedi dikkat etmezsen erken Doğum bile olabilr dedi sizde de oldu mu 😔