Aturkk tatlı normalde de sevmiyordum Zaten ama iyice soğudum 😂 hiçbirsey aşermedim hiçbir hamilelik belirtisi yaşamadım. Hiçbir değişiklik olmadı bende 😂 sadece şunu söyleyebilirim, oğlan çocuğu anneyi güzelleştirir derler ya bence doğru 🙈 Hamile kaldığımdan bu yana kendimi çok güzel hissediyorum 😂 herkeste öyle söylüyor mutlu oluyorum 💙😍