Goncaa3 canım nabız yüksekliğine taşikardi deniyor ben bekarlıktan beri taşikardi hastasıyım 190 a kadar çıkıyor nabzım 120 ye kadar normal kabul ediliyor benim hep öyle seni rahatsız ediyordur tabi bana 140 üstüne çıkarsa bebeğe zarar verebilir dediler ben kalp ilaçlarını bile bıraktım ama asla sıcakta dışarı çıkmıyroum ve bol su içiyorum