İki gün önce aşırı hareketliydi bu iki gündür hiç hisseymiyorum ya da çok nadir kıpırtı seklinde azcık hissediliyor. Kalp atısını dinledim 143dü en son onda da bi sorun yoktu. Ultrasonda en son içe doğruydu yani ekranda sırtı gozukuyodu o yuzden azalmış olabilir mi? Tekrar artar mı acaba sizce? 28 haftadayım bu durum çok canımı sıkmaya basladı