Svgcn Bayanlar 15. Haftama girdim. Çatlak kremi almak istiyorum. Lierac ve freiöl arasında kararsız kaldım. Sizce hangisini almalıyım
Hllswm Svgcn frei öl cok güzel canım ben onu kullanıyorum bebe yagı filan bana alerji yaptı cildim pul pul dökülüyodu ama frei öl hem bitkisel yumusacık yapıyo😇
Alessia Svgcn freiöl aldım cok memnunum goguslerıme kadar suruyorum cok yogun bır yag kolay kolay bıtmez şişesi
CeydaNur Svgcn canım ben lierac kullanıyorum ama şu genetik mevzusu doğru yani 33 . Haftadayız göbeğinde filan asla çatlak yok ama göğüslerim çatladı
[silindi] Hiçbirini alıp parana yazık etme. 8 gün önce doğum yaptım. Hamilelik boyunca vaselin kullandım 2 günde 1 duştan sonra sürdüm. Hiçbir yerimde çatlak yok. Hayırlı olsun bebeğin
Yeniaane Bende lierac aldım ama okadar nemli tutmuyor gibime geldi çok hoşuma gitmedi arada kakao yağı sürüyorum daha nemli ve güzel 👍
Ipek34 Loerac çok yapış yapış. Ben frei öl i seviyorum . Ama daha 25 haftadayım catlagim yok ama bisey diyemem o konuda