Merhabalar 8 ay önce düşük yaptım 6 haftalık ve gelişmemiş gebelikti. Kese görünmediği için 2 3 defa vajinal ultrasonla baktı doktor. Büyüklerimizde zararı çok alttan muayenenin diyorlar. Şimdi 5 haftalık hamileyim hala doktora gitmedim. Vajinal ultrasonun zararını ve sebebini bilen var mı