Kızlar merhaba önemli bir konu değil biliyorum bu post yüzünden önemli konular aşağıda kalsın istemem sadece merak benimki.14+5 im dün gece sahurda sol tarafında böyle nasıl tarif etsem balık kayması gibi mi değişik birşey hissettim tabiki hareketleri için çok erken takmadım ama sabah uyandım azıcık sırt üstü döneyim dedim bir baktım kasığım yamuk duruyor sol tarafı şiş ve semsert biraz karnımın orasını okşadım ayağa kalktım geçti bu normal mi bebek miydi anlamadım saçma gelebilir bazılarınıza ama ilk hamilelik heyecanıma verin😂😂😂