Gulsahhatuun Maksimum 2 haftaya kadar olan gerilik veya ilerilik normal karşılanıyormuş, doktorum öyle söylemişti. Kalpteki parlaklıkta bebe büyüdükçe geçebilen bir şeymiş. Canınızı sıkıp kalbinizi karartmayın, inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız ve alırız, hepimiz🧡🤲🏻