Kizlar 12 +4 um. Demir hapı kullanıyorum. 3 gündür hiç büyük abdestim gelmedi. Dün öğlen wc girdim olmasına rağmen bir turlu çıkaramadım ve canim inanılmaz acıdı tansiyonum düştü çok kötü oldum. Dün iki, Bugün sabah 7de aynı şeyi tekrar yaşadım, tansiyonum okadar düşüyorki kendimden geçiyorum ikinmaktan.
Böyle bi durum yaşayan oldu mu?
Lavman yapılabiliyormuş diye duydum , Bugün acil doktora gitmeden fikir almak istedim??