Kızlar merhaba ben dün 19+3 olarak detaylı ultrason çektirmeye gittim fakat ordaki ölçümlerde bebeğin 17 haftalık oldgunu söyledi bana doktor böyle bisey olabilir mi normal mi yani? Kendi doktorum her gittiğimde ölçümler önde gidiyor diyordu ama 17 haftalık olduğunu öğrendim hangisi doğru?