Canım zaten kanal tedavin başlanmış büyük ihtimalle ilaçlı olarak bekliyorsunuz.
Bundan sonra uyuşturma işlemi olmaz o yüzden zararlı değil doktoruna danış tabiki yinele ama bebeğe zarar veren anestezi siz zaten anestezili işlemi geçmişsiniz kanal başlangıçta kanal dolum işlemi kalmış ondada bi sorun olmuyo kanallarınız doldurulup dolgu yapılır yani