Mrb anneler bn aksam 7.30 da otobuse bindim sabah saat 11de indim bazi nedenlerden dolayi cok uzadi yol birazda sarsilarak geldim otobuse binmeden bi gun once muayene olmustum doktorum gidebilirsin bi sorun yok demisti ama bn yine debisey olmustur diye korkuyorum araniz da yolculuk yapan varmi